måndag 1 juni 2009

Underbart väder

Ja vädret är underbart, casper är för till fället lugn och mitt kaffe har kallnat att bro på ingenting. Men vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Ska hinna med att ringa lite samtal till olika ställen. Men mer har jag inte planerat. Måste ju bara ta mig ut i det härliga vädret med. Tråkigt bara att alla mina vänner jobbar ina systrar går i skolan. Men får försöka roa mig på mitt eget lilla sätt =)

Min data får jag snart ryck på. Den är så seg och krånglar då och då. Ska lura på någon snäll kunnig människa som får hjäpa mig. För jag är totalt hjärndöd vad det gäller datorer =)

3 kommentarer:

  1. Jag tar gärna en fika någon dag när du är ledig och rastlös och orkar. Jättenyfiken på Casper :)

    SvaraRadera
  2. Be Morbror Martin kolla datorn för dig,, Det brukar hjälpa.

    SvaraRadera
  3. Det får vi absolut ta och styra upp någon dag Lina, hade vart jättetrevligt =)

    SvaraRadera