tisdag 9 juni 2009

Match

Idag är det dax för min första match på mycket länge. Har fortfarande inte tränat något under graviditeten och än mindre nu efter förlossningen. LSK hade inte tillräckligt med folk tydligen och inte är jag sen på att ställa upp. Är alltid lika roligt att vara bänkvärmare och hoppa in om det behövs. Kommer ändå inte orka mer än 5 min åt gången haha. Men någon gång ska ju vara den första på länge med. Trodde dock jag skulle hinna genomföra min första träning innan jag skulle spela match, men icke. Får väl se om fötterna visar vad dom kan ändå=)
Hittar bara en fotbollssko här hemma, då har man inte använt dom på länge när dom till och med ligger på olika ställen. Köpte ju nya förra året som jag bara använde 2 gånger, och kommer inte den andra skon fram så lär dom inte bla använda mer än så heller. Har ändå ett humm om var den kan tänkas gömma sig =)

Sömn var det inte mycket av inatt. kl 4somnade jag och kl 7 var det dax att stiga upp. Men Casper var så snäll att han somnade runt nio igen och då passade jag på att sova en och en halv timme till =)

Nu får jag väll sätta fart att leta fram allt till matchen så det är klart för sen blir det inte mycket tid för det.

KÖSSEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar