måndag 8 juni 2009

Mitt förhoppningsvis nya liv!

Idag tog jag tag i mig själv! Sommaren är redan här och min mage efter graviditeten är fortfarande kvar. Vad hade jag trott egentligen? De tog 9 månader att få dit den inte försvinner den på bara en månad då :/det var önsketänkande bara =) Hur som haver så har jag iaf bestämt mig för att den ska bort nu!
Började idag med en pulverdiet, funkar ju nu eftersom jag inte ammar annars hade detta vart omöjligt. Men ska inte enbart äta det utan ersätta enstaka måltider med den bara, annar kommer jag gå under. En dag utan frukost tex finns inte för mig, och då menar jag inte frukost som består av lite pulver och vatten, nej de får allt vara riktig mat. Får se hur länge jag orkar med detta och om det är nått för mig. Får iaf mjukstarta lite. Fast egentligen borde man kanske sätta hårt mot hårt direkt? Ähh tar det med en nypa salt men siffrorna på vågen ska ner!

Idag är jag riktigt trött i huvudet och måste verkligen städa här hemma. Har börjat att städa i flera dagar nu men inte haft orken att göra klart det. Usch vad lat jag känner mig, men de får va. Så illa är det ändå inte. Har tex colas rum att jämföra med och då är detta hem kliniskt rent haha ( ta inte illa upp anabola =) )

Imorgon ska jag till MVC igen, antar att det är den "efterlängtade" efterkontrollen som ska göras. Det skrämmer mig lite måste jag säga, har ingen aning om vad dom hittar på för tokigheter med en. Aja bara att ta tjuren vid hornen =)

1 kommentar:

  1. haha, mitt rum är alltid bra att jämföra med om man vill få det att kännas renare hemma! Feel free! Jag har skapat skiten själv! ;)

    SvaraRadera