fredag 29 maj 2009

Världens bästa väckarklocka!

Casper stod upp halv 6 idag och sen dess har jag med vart vaken. Känns redan som om halva dagen har gått och jag har inget att göra. Nu är dt iaf bara en timme kvar tills stan öppnar. Då har jag tänkt att ta mig en tur dit. Lilla syster Malin ska också med. Får väl skicka iväg henne med Casper när jag ska köpa pressent till henne.

Har idag hunnit med att väcka 3 och en halv person( riktigt stolt :D) Först ringde jag Fredde halv sju för jag vet att han är seg på morgonen och jag hade inget att göra. Hoppas han slapp stressa till jobbet för en gångs skull då =) Sen ringde jag Pilan och tänkte komma upp på frukost och köpa med mig frallor, men då var hon i Rabbaldshede av alla ställen. Då ringde jag Malin som låg och sov i båten och inte heller kunde äta frukost md mig. Blev för visso bjuden till båten men hade ingen större lust att gå ombord med Casper eftersom jag själv inte är 100% säker. Bättre att mormor hoppar med han till sommaren. Efter detta slog jag Cola en pling som inte svarade, men känner jag henne rätt så vaknade hon säkert till och ville fortsätta sova och sket därför att svara =) där av den halva personen. Kollade sedan igen med syster Malin om hon hade lust att tillbringa dagen med oss. Å de klart att hon ville, vem kan säga nej till ett sådant erbjudande :P
Ja med facit i hand så är jag nog världens bästa väckarklocka, men de klart Casper är inte så dålig han heller =) Ska nog göra detta till min nya hobby, har ju ändå inget bättre för mig på morgonen =)

Nått som jag är överlycklig för är att jag tror att dropparna funkar bra på Casper. Han har vart så mycket lugnare och visar inte alls samma tendenser till smärta som innan. Nog skriker han lite ibland, men vilket barn gör inte det? Ja, det känns hur gott som helst. Hoppas att det fortsätter så här nu bara =)

Nu längtar jag så tills imorgon att jag snart spricker =) Ska idag leta fram ett par att ha imorgon utav alla mina 100 par känns de som haha. För nya tänker jag inte köpa denna veckan iaf =) Så imorgon får ni se upp för då är jag tillbaks och gör krogen osäker igen :P

3 kommentarer:

  1. jag har varit vaken sedan 9! HAHA! oväntat, jag vet, men sant! =) (sov till och från i två timmar ute sen, men det hör inte hit!)

    tack för den fina kommentaren i min blogg!

    SvaraRadera
  2. Vad har du för droppar nu? Vi hade sempers först som inte hjälpte alls sen pröva vi minifom och dom satte jädrar i mej igång hans mage;)

    SvaraRadera
  3. Jag kombinerer dom båda, men vet inte om det hjälper så mycket dock :/

    SvaraRadera