onsdag 17 juni 2009

Jossan kommer <3

Idag kommer min älskade vän Jossan. Ska hämta henne på Torp halv tio ikväll, sen stannar hon tills imorgon. Ska bli helt underbart att få träffa henne igen efter så lång tid. =) Men innan dess ska jag träffa Malin. Vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att hon ska göra mig sällskap ut till Maxi så jag får handlat mat.
Min lilla diet går faktiskt väldigt bra hittills. Klarade hela dagen igår och halva idag. Hade allt kunnat fixa långre, men eftersom jag blev yr i huvudet nästan varje gång jag ställde mig upp så var jag tvungen att få i mig lite mer. Vågar inte riskera att rammla omkull med Casper i mina armar. Så jag gjorde lite lax och keso. Det är ju nyttigt så jag tycker ändå jag kan räkna även denna dag så långt som lyckad. Huvudsaken är att vågen går neråt vilken den gör med stormsteg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar