söndag 14 juni 2009

Utekväll mm!

Igår fick jag och Cola ett litet ryck och kom på i sista minuten att vi var sugna på att gå ut och festa. Denna tanke hade aldrig slagit mig om det inte var så att min kära mor tidigare på dagen undrat om jag ville gå ut och ha lite roligt. Tror hon var lite Caspersjuk =) Inte grät jag för det.
Men när klockan var sju så slog tanken mig att det kunde bli riktigt roligt.. Vi packade ihop saker till Casper i en väldig fart och åkte upp till familjen med honom. Kan säga att vi gjorde ett byta, jag lämnade Casper och hämtade ölen haha..

Roligt som tusan var de iaf. Minns inte när jag var så fruktansvärt full och glad senast. Shit kvällen bara försvann, tror dock mina pengar på mobilen gjorde det med. den gick varm om man säger så. Har en hel del minnesluckor från kvällen, men tur är kanske detta. =) Vet iaf att jag telefon terra fredrik, hmm de var inte så snält kanske.. haha men sånt får man ta när jag är i farten =)
Hade lite fylleångest i morse för jag inte riktigt vet vad som hänt, men sen kom jag på att jag absolut inte ska ha det. Jag hade ju roligt, det är det som räknas.

Idag ska jag äta räkor med min tredje hälft och ha det gott.. Kanske min andra hälft dyker upp med, det hade ju vart bra för isf blir jag ju hel. Har kommit på att jag består av tre delar nämligen. Men det förklarar vi en annan dag =)

På onsdag ska min älskade vän Jossan komma hit =) Har inte sett henne på hur länge som helst. Ska bli så mysigt, så åker hon hem till gbg först på torsdag kväll. =) Då hinner vi snacka av oss mycket med varandra =)

Nu ska jag luta mig tillbaks och ta det lite lugnt innan mina olika" hälftar" ramlar in =)

kyssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar