tisdag 23 juni 2009

Tråkiga pengar

Idag bär det av ut till trestads mobiltelefoner. Min har som sagt börjat ge upp om livet. Så lika bra att fixa en ny kompanjon innan den andra kraschar helt. Vad det blir för någon har jag inte funderat ut än, men rosa vill jag att den ska vara! Kan ju så kompiöst lite om sådana tekniska grejer och vet knappt vad som är bara att ha, får be om hjälp där så kommer det säkert bli bra i slutet. Tycker bara det är tråkiga pengar att lägga ut, men det är ju som sagt ett måste för mobil klarar jag mig inte utan!

I vanlig ordning så vaknade jag kl 7 idag, Casper var pigg som tusan. Det var nog faktiskt jag med för ovanlighetens skull =) sedan får vi se vad denna dag har att bjuda på, kanske en promenix i det fina vädret eller nått annat kuligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar