onsdag 10 juni 2009

Vaknade lite stel i kroppen idag men det var inte så illa som jag hade räknat med att det skulle vara. Orkade hela 30 min igår, långt över förväntan. Ändå kände jag att jag faktiskt hade kunnat orka spela lite till. Fötterna och tekniken var ju inte som det brukade, men efter ett par träningar så har jag nog kommit in i det med =)

Inatt har min systeryster sovit hos mig! Gott med hjälp får jag säga. Jag fick till och med fortsätta att sova på morgonen för att hon matade Casper och somnade honom sen igen. Sov med andra ord till 09.40 men var uppe lite innan dess. Tack Pillan! Var riktigt skönt!

Dagen till ära vet jag inte riktigt vad dn har att bjuda på. Men ska fösöka städa och pilla här hemma lite nu när syrran är här och kan hjälpa till :P Eftersom vädret inte är så bra behöver jag inte ha dåligt sammvete för att jag går inne =) Cola ska antagligen kolla förbi med. Blir lite avis på henne för hon berättade at hon köpt en rosa mobil. De vill jag med ha, eller en ny mobil överhuvudtaget, men den får mer än gärna vara rosa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar