onsdag 24 juni 2009

Fullspäckat

Vaknade efter att på mycket länga sovit en hel natt. Blev mycket förvånad när jag tittade på klockan och den visade 06.43. Hade förväntat mig att den skulle vara mellan 4 och 5, men inte detta. Min lilla prins sov en hel natt. Härligt! Kan kanske bero på att kvällen var ett rent helvete här på lagmansgatan, förvånar mig inte om folk uppe på dalaberg hörde hur han skrek. Men men nu är den kvällen över och dax att ta nya tag.

Började i alla fall dagen med att tvätta och diska mm, snart kommer syster min upp och ska hjälpa mig lite med Casper. Kristina ska nämligen komma runt tio och lämna saker, då är det alltid skönt att ha någon här ifall han blir arger :P
Sedan fortsätter dagen med en fika med Lina, Malin och Sabina kanske skulle hänga på med. Blir nog en sväng på stranden med för första gången i år. Får försöka att bleka mina härligt älskade bristningar jag fått efter graviditeten på magen hahahahah.

Har antagligen hittat ett nytt hem till min kära Zlatan som jag inte riktigt känner att jag har tid för att ta hand om på bästa sätt längre. Han kräver egentligen inte så mycket men har man knappt tid att gå på toa när man vill så har jag då rakt inte tid att stå och pilla i ett akvarium. Men hoppas inte Steff ändrar sig angående honom, annars försvinner han här idag. Kommer bli lite tomt kanske, men man får göra vad man måste. Bättre han bor hos någon som har tid för honom på ett annat sätt. För han är ändå ganska så rolig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar