tisdag 16 juni 2009

Nya tag

Idag tar jag nya tag i mitt liv på alla sätt och vis. Ännu ett nytt försök med pulvret och en väntar jag besök som jag hoppas dyker upp. När andra människor inte tar tag i saker får man göra det själv för att allt ska lösa sig till det bästa. Bara för man gått och blivit mamma så betyder det väl inte att man måste vara vuxen jämnt och att allt hänger på mig? Tydligen är det så.
Men lika glad är jag för det idag ändå =) Måste bero på vädret att jag är så snäll och go idag. Så vill ni be mig om något så är det bäst att passa på :P

2 kommentarer:

  1. haha ser sjukt roligt ut om man inte läst tidigare inlägg :P

    Känns som en knarkare eller något
    "Ännu ett nytt försök med pulvret" :D

    SvaraRadera
  2. haha det har du rätt i, tur det inte är så illa då :)får försöka formulerar mig bättre :P

    SvaraRadera