söndag 21 juni 2009

Växjö, en underbar tid!



Nu känns det som evighter sedan jag bodde nere i härliga Växjö. Det känns som det aldrig hänt. Jag sakna den tiden nått så fruktansvärt mycket. Alla mina underbara vänner jag lärde känna! Frukosten på morgonen när alla satt kring det runda bordet, var och en på sin stol. Åhh skulle kunna ge vad som helst för att få sitta där ännu en morgon och skvallra med brudarna!
















Minnen är det som finns kvar av den tiden, undrbara minnen. Alla festar, idol-kvällarna, turerna till konsum, cykelfärden till och från vallen. Kan låta som små skitsaker för många, men för mig är det saker som jag verkligen saknar i mitt liv.

Mest av allt är det mina vänner, vännr jag fått för livet. Jag träffar dom nästan aldrig längre, men när man väl gör det så känns det som vanligt, precis som man setts vid frullen för ca en timme sedan!

Kan fälla en tår här ibland när jag tänker tillbaks, patetiskt? nej det tycker jag inte! Att bo på Internat är det bästa jag gjort i mitt liv hitills (förutom Casper då).

Jag längtar så tills vår återträff igen! ska bli så roligt, önskar det var imorgon jag skulle se alla igen. Men vad är det man säger den som väntar på något gott........
Minns allt som det vore igår, jag som knackar på Jossans dörr innan vi ska gå! Plutten (Helle) som alltid kom med det senaste (gärna vad det gäller killar) och dunkade på högst på sterion. Heddan gäddan som ändrade hårtet stup i kvarten. Dom lila gardinerna sitter fortfarande på min näthinna :P Minns fortfarande lukten när man gick in i korridoren. Likten av röten mat haha. Fan tänk att man till och med kan sakna det =) Alla förfester vi hade som vi inte fick. Gillar dock Helles prickar hon fick efter haft "ovälkommna" gäster på rummet. Helt lysande ju =)
Jaja det var underbara tider som jag aldrig kommer att glömma, vänner som alltid kommer stå mig varmt om hjärtat och som jag kommer ha kvar även om vi inte hörs så ofta=)
Men tjejer, efter sommaren så kör vi igen. In i dimman och tillbaks till den gamla goda tiden då största problemet var hur vi skulle få tag på spriten :P

2 kommentarer:

  1. Haha du får det att låta som jag är värsta playmakern :P Värsta huliganen :) Jag tyckte jag var lugnast.. haha :P

    SvaraRadera
  2. haha det är vad du vill tro iaf :P

    SvaraRadera