lördag 27 juni 2009

Varmt

Värmen tar hårt på min grabb. En blandning av kolik och denna värme är absolut ingen blandning att rekomendera för er som tänkt att skaffa barn haha. Om de nu var så lätt att få välja de själv :P
Vet inte vad som är bäst, att sitta inne i lägenheten där det är 25 grader eller att vara ute i friska lyften i 30? har försökt kobinera dom båda och nu sover han iaf en liten stund.

Snart ska jag packa ihop mina saker för att åka ut till Cola och grilla. Fick förslaget att vara på skeppsviken tillsammans med min syster och hennes kompisar, men är betydligt lättare och godare ( maten) ute hos Cola. haha. Ta de lugnt guman jag kommer inte enbart för maten som man kan tro :P
Sen slaggar nog Cola här inatt. Ska ju flytta Zlatan imorgon så det är lättast så. Alltid trevligt med sällskap både på kvällen och morgonen och sen blir ju inte saken värre av att det är min andra hälft som är här =)

Nej nu ska jag brja packa ihop lite saker så jag inte glömmer något. Ha dt fint i värmen folk =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar