onsdag 24 juni 2009

Hett

De har vart en fruktansvärd värme idag. Brukar inte alls klaga på det, men ju varmare det blir ju argare son får jag :P Han tycker inte alls om när det blir för varmt och protesterar direkt.
Var iaf på strandpromenaden och fikade med Lina, Malin mf. Var jättetrevligt. Sedan satt vi och solade lite, eller ja, dom andra solade iaf medans jag satt i skuggan med den lille. Slutade med att jag fick dra mig hem till mor min när Casper inte alls ville vara med på noterna längre. Vi la honom naken under ett träd i skuggan här hemma och då njöt han riktigt.

Nu ska jag snart iväg och ta mig ett kvällsdopp med Cola och lillasyster. Vet hur det brukar sluta =) Badkrukan själv står kvar med vatten till knäna medans alla andra hoppar i. Mer än så brukar jag inte bli. Men kanske idag, för nog är jag riktigt varm alltid. Får se hur det går.

Zlatan flyttar inte idag utan längre fram i veckan. Men de gör mig inte så mkt om han blir kvar ett tag till, inte för länge bara =)

Ja dagen har faktiskt varit riktigt bra och nu känner jag verkligen att sommaren är här. Har inte alls haft någon sommarkänslor. Men nu jäklar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar