torsdag 1 januari 2009

Trött!

Ja gårdagens nyårsfirande blev verkligen en härlig kväll. Vi var ca 15 personer som åt och drack gott. 3 rätters middag är ju inte illa. Själv gick jag runt och smuttade på mina alkoholfria drycker medans resterande på festen blev allt mer berusade. 04.30 var jag hemma.. gissies de hade jag aldrig trott jag skulle orka, men vad tusan så sällan som jag är ute på galenskap så får man ju passa på! Har även fått en hel del komentarer idag om att gravida kvinnor inte ska orka hålla på så sent. haha då har dom aldrig träffat mig! Men kl 09.00 så vaknade min kära pojkvän och skulle för en gångs skull gå upp tidigt, detta händer aldrig i vanliga fall. Inte nog med detta, han började genast leta efter sin mobil som naturligtvis låg under sängen. Normala människor skulle i det här läget ha krypit under sängen för att hämta denna, men icke!!!! När jag väl på på väg att somna om igen så flyttar han sängen, hallllååå eller! jag sover ju! Inte får man någon ro i kroppen att sova när man har en mobil säng som flygger fram och tillbaks i rummet. Nej de var ju bara till att pallra sig upp och ta en uppfriskande dusch.

Trött och sleten, det är precis vad jag har vart idag. Men snart gott folk ska jag snart dra mig till sängs och slå ihop mina blå, det ska vli helt jäkla UNDERBART

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar