torsdag 29 januari 2009

Äntligen!

Nu äntligen har jag fått se lägenheten. Måste säga att jag blev positivt överrsakad! Var som sagt en 3a, en mycket mysig sådan. Fräscht kök som man får uppfattningen av att det går i silver och vitt. Helt ok. Bäst av allt är ändå att han som bor där nu har monterat in diskmaskin som jag fick köpa för en liten slant. Underbart, tänk att slippa diska. TJOHOOO!!!
Sovrummet på undervåningen gick i gråblått, hyfsat stort, eller ett normalstort rum kan man väl säga.
Vardagsrummet var lila. Inte någon jobbig lila färg utan väldigt diskret även fast den inte var det, hmm svårt att förklara måste ses för att man ska förstå. Men det var en rundad vägg där inne som var riktigt fräck faktiskt.
Toaletten var dock mindre rolig. Men men man kan ju inte få allt! :)
På övervåningen var det andra sovrummet. Det gick i gult. Snedtak och ett mysigt litet fönster :) Gillade verkligen formen på det. Ska bli helt underbart att sova där kan jag säga. Längrat redan. Sedan fanns där två stycken klädkammare. Så gott om utrymma för förvaring finns det allt. Ska även tilläggas att det var två mindre garderober i det andra sovrummet. Även hallen hade som ett litet kryp in där man lätt hänger undan och får bort jackor och skor utan att de är ivägen. Kanon! Är verkligen super extas över detta. Så 1 april är det inflyttning!!!

Känns skitbra nu när man äntligen ser något positivt i allt de tråkiga som vart sista tiden. Nu vet jag att jag ska iväg och kan redan börja förbereda möbleringen i huvudet!

Ikväll kommer jag somna helskönt, och ännu mer laddad inför Ikea imorgon är jag nu!

Don't worry, be happy!

1 kommentar:

  1. fan vad skoj!!! vilken trappuppgång var det nu då!? :D

    SvaraRadera