fredag 30 januari 2009

Ikea!

Ikea tog inte EN timme idag om vi säger så! Var väl nere vid Ikea runt halv tolv, sedan tog vi det väldigt lugt. Vi traskade omkring där och hittade en massa saker. Inte för jag köpte något till mig själv men tyckta bara det var roligt att titta ut vad jag ville ha tills nästa gång jag själv ska ner och handla. Malin där emot plockade på sig diverse saker och var orolig för att det skulle bli för dyrt när hon skulle betala. Det var aldrig jag, man har väl vart på ikea förr :P
Jag däremot hittade världens sötaste gossedjur. Det var en stor elefant som var så mjuk och go så det finns inte. Ja, den fick med andra ord slinka ner i min lilla påse. Oj oj oj, och mamma som sa att jag inte skulle dra hem mer skit nu innan jag flyttar :) Men vad gör ett litet djur. Kunde bara inte motstå att köpa den till min lille bebbs :)
Kl 16.00 var kl när vi skulle ställa oss i kassan. Opps! vart hade tiden tagit vägen? Nu hade vi bara 3 affärer kvar, men de fick vi ta när vi kom hem till uddevalla igen. Det tog dock betydligt kortare tid.

Väl hemma igen blev jag jätte trött, har i och för sig hållt igång hela dagen så det var inte så konstigt. Men vad hittar man inte här i kylen då? :) Jo papps hade tagit med sig smörgåstårta hem, mummigt värre :P

Ja ett mycket bättre slut på den här dagen än smörgåstårta kunde jag väl inte önska mig.

Men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna och så hör jag hur sängen ropar på mig ifrån andra rummet!


Sleep tight!


1 kommentar:

  1. Tja det e Fransson jag sitter här med din otroligt jobbiga mamma fattar inte hur du ståt utt med henne i 21 år ??????????????????? nä skoja bara din mamma är den snälaste lärare jag haft.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera