fredag 16 januari 2009

Larz-Kristerz


Hehe sitter här hemma och funderar på om jag ska ta mig ner till mortens idag med alla "kärringar" och röja loss till Larz-kristerz. Det är ett ganska så svårt beslut faktiskt. Det kan ju lika gärna bli roligare hemma i soffan :P

Nu ska ni veta att det inte var min idè att gå iväg på detta. Det är så här att min mamma har lovat Marina som är en så kallad "groupie" haha (inte en äkta sådan då) till Larz-kristerz att gå med och festa loss till dom. Men tror inte hon riktigt kände för att gå ensam med henne så hon drog med sig farmor med. De kan hon gott behöva, komma ut lite bland folk.(Bilden är på farmor som försöker fräcka till sig lite) Även farmor ska ha med sig en väninna och marina ska ha med sig 2 eller 3 kompisar till. Igår fick jag förfrågan att följa med och jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra. För jag är inte direkt någon som lyssnar mycket på dansband. Men å andra sidan så kan det bli fruktansvärt roligt att se farmor i farten vilket jag aldrig gjort, med andra ord en syn man inte vill missa. Så vitt jag vet så är det inte så många heller som har eller kommer att gå ut på krogen och festa med sin farmor, så bara det kan vara värt det. Men nu ska jag sova på den saken en liten stund så får vi se vad jag bestämmer mig för.


Ses I Dimman :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar