lördag 24 januari 2009

Lördag igen!

Ja då var det Lördag igen, gud vad veckorna går fort nu. Fortsätter det i den här farten kommer jag vara 80 år innan jag hinner blinka känns det som :/
Men jag är så rastlös just nu. Funderar snart på att ställa mig och banka huvudet mot en vägg, då har jag iallafall hittat på något, hehe. Var inne på att åka till överby ett tag men kom på att jag ska spara mina pengar tills nästa flytt mm, så det får bli en annan gång. Ja dåligt väder är det med så promenera är ännu sämre idè! Men en dag som den här kanske är till för att bara ta det lugnt. Ska dock kolla men mina vänner vad som händer till kvällen, för när jag för en gångs skull väl är ledig en hel helg så vill jag allt hitta på något.

Köss och kram på er!

1 kommentar:

  1. du vet att du alltid kan hitte på nått med mig..roger har åkt nu så jag är också själv nu..puss

    SvaraRadera