onsdag 28 januari 2009

Ledig, eller nästan iaf!

Inte heller idag kom vi oss iväg och fick tittat på lägenheten som det var sagt, får hoppas på att det blir av imorgon istället. :P Drömma kan man ju alltid göra!
Jobbade min sista dag idag så ska vara ledig i tre nu, om ingen ringer såklart. Men tre riktigt lediga dagar blir det inte riktigt. Imorgon börjar min dag 06.30 trotts att jag är ledig. Ska ner och lämna in bilen på verkstan, inget allvarligt fel men ett rutbyte som inte är gratis direkt. Men den som sagt att det är gratis att äga en bil kan ta säg i häcken! Sedan är det lugnt fram tills kl 15 tror jag. vågar inte svara på när jag ska hämta bilen. Men kl 15 ska jag och andreas för första gången gå på möte till "föräldrargruppen" ja eller vad man nu ska kalla det. Får se om dom säger något intressant där. Sen HOPPAS jag verkligen att jag får komma mig iväg och se på lägenheten!
FREDAGEN: ska med och kolla på risbergskans lägenhet, och efter de bär det av mot IKEA. Gud vad jag älskar att springa där. Inte för att jag ska köpa något själv ( den här gången) eller kanske några småsaker föresten :P Familjen vill inte att jag drar hit mer saker i onödan nu, vilket jag förstår! det är trångt som det är överallt ändå. min tid kommer den med. Men den här dagen ska jag bara kika ut vad jag vill ha och hjälpa Malin såklart med hennes saker till hennes nya lya.
LÖRDAGEN: Ja då ska jag hem till en annan Malin. Malin L som jag brukar kalla henne så fort någon frågar "vilken malin pratar du om nu då?" Ja det är inte bara en Malin i min vänskapskrets om man säger så. Men det blir iaf en drink kväll hos henne med en massa tjejer. Ska bli super trevligt!! Jag ska verkligen smaka mig fram på den goda Colan och möjligtvis fantan. Skulle ju kunna blanda en drink på de 2 sorterna. Nej gott folk, inga drinkar för mig den kvällen men kul att umgås med människor och se alla andra bli fulla. Det är min nya hobby :P

Som sagt några lediga dagar har jag ju inte direkt så, eller bara fårn jobbet. Sen kan jag inte påstå att det är direkt påfrestande saker jag ska göra, utan snarare saker som får mig att må bra och bjuda alla andra på ett gott skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar