torsdag 15 januari 2009

Nej nej!

Mer än nej nej nej nej nej! känner jag inte för att säga. Fick reda på för en stund sedan att lägenheten inte kommer bli min. Det är så fruktansvärt typiskt. Det var en stockholmare som tydligen är uppvuxen här i uddevalla som helt plötsligt med lite tur lyckats få sålt sin lägenhet i Stockholm och nu absolut ville ha den här. tydligen var han uppvuxen i samma hus. Ja ett som var säkert var att han inte tänkte lägga sig vad det gällde den här budgivningen; så vi fick helt enkelt dra oss ur. Vad ska man säga mer än att jag är jätte besviken, den hade verkligen vart perfekt och jag gillade den oerhört mycket. Nu lär jag ju bli kvar hemma ett tag till, inte för att det är något fel på det men man står lixom still och kommer ingen vart och det gör mig panikslagen! Det är först när jag har mitt eget som jag verkligen kan börja mitt nya liv på riktigt.

Kom iallafall nyss hem från tempo, var tvungen att åka ner och handla lite godis som jag kan tröstäta här ikväll. (pst! bara så ni vet så köpte inte jag mest godis som man kan tro, det gjorde faktiskt Malin hihi)

1 kommentar:

  1. nej tusan vad synd med lägenheten... men hoppas det dyker upp nått nytt. Ja det jäkla godiset är livs farligt.. äter varje dag nästan å det är inte bra... usch å fy... ha det gott å krama om er..

    SvaraRadera