torsdag 8 januari 2009

Usch och fy! Idag känns de inte alls bra, är fortfarande jätte hes så nu under kvällstid går det inte alls höra vad jag säger. Blev så irriterad på jobbet förut när jag verkligen står och skriker för att göra mig hörd, men icke att någon hör ändå! "vad säger du? prata högre" å jisses vad arg man kan bli! Klart jag vet att dom inte hör bra i förtid dessa äldre människor, men vissa dagar har man bara inte tålamod till nått. Nu är jag bara allmänt trött och längtar till min madrass på golvet, men misstänker att pillan som vänt totalt på dygnet kommer sitta vaken till halv 4 inatt eller eller i värsta fall tills jag går upp. Inte lätt att sova då inte.

Inte nog med att jag är trött och hes och allmänt irriterad så skulle jag träffat andreas nu efter jobbet och pratat igenom allt. Men nej, i sista sekund som vanligt kommer han på att han har hockey!!!!! Finns de nått som gör en mer arg än det idag, HMM nej inte mig i alla fall!
Förstår egentligen inte på mig själv varför jag ska ödsla tid på att bli arg på honom, men det är så fruktansvärt irriterande ändå!!! Jag har i och för sig aldrig kommit före hockeyn så jag förstår inte varför jag går och hoppas på att göra det nu, men vad fan min hjärna har vart fucked up sen igår kväll så kan väl lika gärna fortsätta vara det tills jag vaknar imorgon! Nopp Nopp dax att göra nått åt det. Får helt enkelt ta mig själv i kragen i visa vart tusan det HÄR skåpet ska stå!

Nej dax för kojsen här nu!
Hej hopp pillesnopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar