fredag 9 januari 2009

Dagen X




Idag är det den så kallade dagen X för min mor. Hon tar nämligen EXAMEN efter hur många år som helst i skolbänken, så stolt över henne. Så idag var det upp i tid och fixa och trixa med en massa saker. (snart klar faktiskt). Sen kommer vi att komma till mitt stora problem idag, nämligen kläder. Har hur mycket snyggt som helst att ha på mig i vanliga fall, men inte nu! jaja ska väl egentligen inte klaga på det när de små barnen i afrika svälter. Ähh nått hittar jag väl alltid, sen hur det ser ut är en annan fråga haha.
Grattis Mammsen min!

Blev så jäkla sugen på att gå ut och festa nu så det finns inte. ikkväll hinner jag ju inte, men imorgon funderara jag seriöst på att ta mig en runda, de kan jag ju behöva nu. Måste ju se vad Uddevalla har att bjuda på :P


Nu får jag väl ta och fortsätta med städeri och andra förberedelser. ha det gott fox!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar