söndag 4 januari 2009

Inte riktigt som jag tänkt mig!

Ja då står man här nu, singel igen med stor mage. Fattar inte hur det kunnat bli så här, allt kändes ju så rätt hela vägen. Men det klart får man inget stöd och den kärlek och hjälp man förtjänar så orkar man inte hur länge som helst.
Allt känns så fruktansvärt konstigt, men detta måste vara det rätta beslutet, de bara måste det! Inget är speciellt roligt just nu men vem hade tyckt de. Det är svårt att gå ifrån en människa som man älskar så otroligt mycket men ibland har man inte något val. I långa loppet så kommer vi båda att bli lyckligare av det här, och är vi lyckliga så kommer även vårt barn att vara det.
Ja livet suger verkligen ibland! Men jag vet att jag kommer klarar det här, jag har så många som finns runt omkring mig, och som mina vänner säger "finns det någon som klarar det här så är det fan jag"
Jag är långt ifrån den första och inte heller den sista som är med om detta. Det är en sak som är säker.

Nej ta mig i dalen gott folk, nu börjar min nya resa mot nya äventyr!

1 kommentar:

  1. jag är så stolt över dig!! du kommer att klara detta galant! var så skönt att se att du är tillbaka igen, samma gamla goa jesse med ett hjärta av guld och ballar av stål!

    all kärkek till dig min vän!

    SvaraRadera