tisdag 30 december 2008

År 2lax9

Nyårslöften? Nej tror inte detta. Varje år så länge jag kan minnas har jag alltid haft nyårslöften, till vilken nytta? Om jag inte minns fel så tror jag faktiskt inte att jag har hållt något. Tror inte de beror på att jag inte kunnat utan mer att jag själv inte har velat. Har alltid suttit den sista timmen och funderat på vad jag ska lova mig själv, och naturligtvis har de ju bara blivit en panikgrej. Nej i år ska jag vara så snäll mot mig själv och inte tvinga framnågra löften.
2009 är ändå ett år som känns glädjande, känner redan nu att det kommer bli bra och den känslan vill jag inte bli av med.

Imorgon ska jag iaf iväg på nyårsfest. det ska bli riktigt roligt. var fktiskt på systemet idag och köpte alkoholfritt vin och även några sådana öl. Måste erkänna att det kändes väldigt patetiskt att gå till systemet för att göra detta. Men vad tusan, där har dom ju ändå bäst grejer. De var fullt med folk i alla hyllor som knödde och skulle ha en massa sprit, men på mina alkoholfria hyllor var jag helt ensam, HMM knepigt? eller inte haha

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar