söndag 1 februari 2009

Drinkkväll!

Igår var vi på drinkkväll hos Malin L som jag så snällt kallar henne eftersom min kompiskrets inte består av en Malin. Vi satt hemma hos henne och testade olika drinkar, jag drack så klart alkoholfri :) Men dom var goda för det. Kul att sitta och tjata med enbart en massa tjejkompisar och ha trevligt.
Vi tittade på körslaget med! Ja vad ska man säga? Tråkigt att Uddevalla inte tog hem det, dom var faktiskt bättre! Cola var väl mindre glad som satt och tokröstade hela kvällen haha.

Nej vid ett tiden kände jag att mina ögon började böli trötta så släppte av Malin J (systra min) som också hade vart med på kvällen inne i stan hos en kompis. Hennes kväll var då inte slut ännu bara för de gravida måste hem och sova haha :P

1 kommentar:

  1. tjoo tjoo!!! vad händer??? ute i världen när jag sitter i skolan med din mamma:) haha du har en snäll mamma men hon har stor mun och är jobbig det tror jag att du vet:)

    SvaraRadera