måndag 5 april 2010

Påskhelgen

Nu närmar sig påsken sitt slut. Känns inte ens som det vart någon påsk. För min del har det blivit en väldigt lugn helg. Vi hittade inte på något speciellt i fredags.
I lördags var vi ute på Torp en sväng och tittade runt. Affärena som gällde var bolaget och Himmla fint, Daniel var ju tvungen att fylla på lagret då han skulle ut. Min kväll tillbringade jag med Malin och Casper. Vi satt och drack lite vin och öl här hemma. En hel del godis slank ner med =) När klockan närmade sig elva höll vi båda två på att somna i soffan och gav upp för denna dag. Det blev inte sent men trevligt hade vi i alla fall.
Igår var vi på kalas hos Daniels syskon som har/ska fylla år. Var super trevligt. God mat och dryck. Min son lyckades hålla sig vaken till kl elva och jag kan inte förstå hur. Han hade under hela dagen sovit sammanlagt en och en halv timme. Vi hade verkligen försökt få han att sova mer, men det hände helt enkelt alldeles för mycker runt omkring honom. Kvällen avslutades med ett sällskaps spel. Var inte igår jag spelade sådana spel och med tanke på att vi inte vann så kan jag nog förstå varför :P
Denna dag vet jag inte vad den ska bjuda på. Vädret är ski och Daniel sover. Tänkte gå upp och väcka honom nu så jag kan börja planera även denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar