lördag 17 april 2010

Igår var jag hur trött som helst men ändå gjorde jag en hel del saker. Hälsade på syster i huset sedan tillbringade jag eftermiddagen med Malin L samtidigt om jag tvättade undan all tvätt. På kvällen kom Malin R och höll oss sällskap. När klockan var tio stensomnade jag i soffan haha. Minns inte när jag gjorde de senast, men verkar som att sömn var ett måste =)

Fick även reda på att jag praktiskt taget kan flytta ur denna lägenhet när som helst, de som tar emot är att Daniels lägenhet fortfarande inte är helt färdigrenoverad. Men så fort Badrummet är klart så är de bara att slänga upp tapeter i alla rum och sen lite småfix. Så hoppas att de kan gå hyffsat snabbt. Ska försöka räkna ut hur lång tid detta kan ta så jag kan komma med ett besked till min hyresvärd på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar