fredag 9 april 2010

Vår

Våren är verkligen här och det känns som att jag äntlligen har kommit igång med träningen igen!
Igår startade jag dagen med ett pass kl 07.30. Gott när det var över kan jag säga haha. Men lite nyttig kände jag mig i alla fall.

Idag var jag först på blodcentralen och tog lite prover. Har bestämmt mig för att göra samhället en stor tjänst och bli blodgivare. Man kan inte rädda världen själv men kan bidra med en liten del ;)
Efter de körde jag och syrran ett spinningpass. Benen ville inte lika mycket som min kondition tillät men det blir bättre efter några gånger. Eftermiddagen har jag tillbringat i solen med mina goa vänner. Blev en kaffe på rådhuset och festis till Casper.
Nu när jag väl är hemma så kommer en hungrig gubbe hem och jag orkar inte laga mat. Tacka vet jag soppa på burk ;)

Kvällen kommer att tillbringas tillsammans med Daniel, Malin, Sabina samt barnen. Blir nog en flaska vin eller liknande =) Mys mys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar