tisdag 6 april 2010

Remember me

Denna film måste ses!!!
Cola ringde mig vid fem tiden idag och var sugen på att gå på bio. Hon hade redan sett denna film men skulle absolut se den igen om hon så var tvungen att göra det ensam! Men jag var inte sen med att haka på. Ringde ett samtal till min kära mor som så många gånger förr ställde upp som barnvakt <3 Vi beslutade att Casper skulle sova över där eftersom mamma är ledig imorgon. Dessutom älskar han att vara hos mormor och morfar och bli bortskämd =)
När klockan var sex satt jag och min älskade Cola bänkad i biostolarna. Filmen blev ju inte sämre av att skådespelaren Robert Pattinson med.

Nu vet jag bara inte vad jag ska hitta på. Känns lite knepigt att vara hemma en vardagskväll utan att behöva tänka på att natta min älskling. Men jag ska nog bara luta mig tillbaka i soffan och njuta av lugnet ett tag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar