onsdag 31 mars 2010

Snart så.... ...

Det visade sig att det var rytmik igår ändå, dom hade inte fått med det på hemsidan bara, men nästa gång är det inte. Vi hann i alla fall med en snabb fika med Malin, Sabina och lilla Astrid samt Jenny och Elliot innan vi skulle till rytmiken.

Idag skulle vi egentligen vart iväg på öppnaförskolan tillsammans med Lina och Ellie, men lilltjejen har blivit sjuk så vi ska försöka ses nästa veck istället. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på denna regniga dag. Jag vet att jag måste ner till Willys och handla. Detta eftersom Daniel frågade lite försiktigt igår om jag hade lust med detta. Han vill nämligen att jag fyller på godisskoålen här hemma inför påsk. Det kostade tydligen bara 3.75 kr/hg. Kan hända att de blir en hel del i påsen idag ;)

Jag kan stolt säga att det inte dröjer lång tid innan min son går =) Han står ganska så stabilt och idag tog han tre steg innan han snubblade över plastpåsen på golvet!!! Han är så duktig. Älskar att se hans framsteg hela tiden. Det gör att man sträcker på sig lite extra när man berättar för folk ( vet att de låter löjligt, men så är det att vara stolt mamma )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar