söndag 18 april 2010

Full fart!

Rivstartade dagen med en sväng till Ö&B, sedan vidare till Torp. Jag och Daniel fick handla de sista pressenterna till Caspers 1 års dag. Kom hem en snabb sväng och sedan bar det vidare på kalas. Lilla Emilia hade fyllt år och de skulle firas.

Dagen fortsatte med lite trädgårdsarbete hos mina föräldrar. Därefter åkte vi vidare till Caspers extra farmor och farfar. Åt lite mat och fikade. Trevligt som vanligt! Casper trivs så gott där =)
Nu när vi väl är hemma ige blir det ingen vila. Jag ska alldeles strax natta Casper och sedan ska vi städa lägenheten. Har visning på den imorgon och då vill jag attdet ska se skapligt ut här =)

I natt hoppas jag verkligen att det blir mer sömn för min och Daniels del. Casper har vart så förskyld att han inte kunnat sova ordentligt. Han vaknade til och från inatt och var så tät i näsan. Stackars lite. Men idag verkar han må något bättre i alla fall.

Nu får jag sätta fart med allt så jag inte däckar innan städningen är klar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar