torsdag 15 april 2010

Händelserik dag!

Dagen startar drastikt med att min gammelmormor kommer och knackar på dörren och är ledsen och upprörd. Det har vart inbrott i hennes bil och någon/några amatörer har försökt att tjuvkoppla den. Som tur var lyckades dom inte! Fick hjälpa henne med att få tag på polisen och fixa med lite saker som rörde detta.
Klockan elva var jag och Casper på hans första tandläkarbesök. Så duktig mammas pojke var som gapade stort och inte protesterade när tanten tittade honom i munnen =) Ännu gladare blev han när han fick en egen tandborste att tugga på haha.

Efter detta åkte jag direkt ut till min älskade Cola och hade kvalitetstid med henne. Man får ta de korta stunder som blir över när de inte går att få ihop på annat sätt.
Sedan bar det iväg till kvantum så jag fick inhandlat en bukett blommor och bullar till Daniels syster som fyller år idag. sedan raka vägen hem för att lämna över Casper. Efter detta svängde jag och syrran hem till huset och tog en kopp kaffe. Henne hade jag alltså hämtat upp mellan Cola och kvantum =)

Klockan fem var jag så redig och körde ett spinningpass. Denna gång tog jag ut mig rejält och flåset verkar fungera normalt hehe. stressade hem för att hinna duscha innan min prins kom tillbaks och när hanväl gjorde de så gick vi raka vägen upp till min gammelmormor för att hälsa på både henne, Cleas-terje och min mamma som var där. Lite roligt när man tittar på genarationerna. Där var mammas mormor, min gammelmormor och Caspers mormors mormor. Den är det inte många som slår ;)

Nu har jag slagit mig ner i soffan för att slappa, snart ropar sängen på mig med =)

Sov gott folk, natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar