måndag 19 april 2010

Snart flytt!

Killen som tittade på lägenheten idag behövde inte mer än 3 min på sig att bestämma sig för att ta den. Det betyder med andra ord att jag kan flytta ut tidigare än beräknat. Dessutom så verkade det som om han var i akut behov av lägenhet. Den 31 maj ska jag ha tagit mitt pick och pack och flyttat ut. Kommer bli stressigt att få i ordning lägenheten så allt är renoverat och klart. Men vi har sagt att vardagsrummet och sovrummet får vänta på tapeter ett tag till. Det viktigaste är hallen och köket. Jag ska å andra sidan inte klaga på stressen då det är Daniel och till stor del hans pappa som sköter renoveringen. Jag får nämligen inte göra så mycket, Daniel verkar inte riktigt lite på mig och tapetsering. ( Kan jag klandra honom) =)

Den 7-9 maj blir det återträff här hos mig. Ska bli roligt. Vi verkar inte bli så många menvi får sattsa på en större till sommaren.

Nu ska jag mysa ner mig hos min underbara blivande sambo.
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar