tisdag 13 april 2010

Igår var vi ute hos Cola en sväng på förmiddagen. Vi designade hennes nya kök som dom ska hämta på IKEA snart =) Roligt för henne att de nu äntligen händer lite med lägenheten =)

Ville egentligen följt med Cola, Malin och Elin på en fika men tyvärr hade jag ett berg av tvätt hemma som hondrade mig. Nu han jag ändå inte klart med allt så på fredag ska vi tvätta igen. Passade på att städa med, jag och Casper tog även en runda på gården och pratade med grannarna. Ja lite sol fick vi iaf på nosen igår fast vi hade massa "måasten" att göra!

Igår såg jag även årets första STORA spindel! Trodde jag skulle dö som vanligt. Tur Daniel var med och sparkade ihjäl den. Men de hjälpte inte så mycket, jag hade ju redan sett den. Som vanligt blev jag helt hysterisk, men inte så hysterisk som jag har vart en gång i tiden. Nog för at Daniel visste att jag hade fobi för spindlar men jag tror inte att han förstod hur illa de var förän han såg mig igår. Jaja sånt är de. Nu är skiten här iår igen och jag kommer få panik minst en gång i veckan. Det är så mitt sommarhalvår kommer att se ut.

Idag har jag tänkt att gå till rytmiken. Var inget förra veckan så Casper behöver verkligen komma iväg dit idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar