torsdag 22 april 2010

Hjälp!?!

Imorgon ska jag och syrran ta tag i tårtbaket. Jag har som vanligt fått för mig att jag ska testa något nytt. Har försökt att sitta och göra blommor i marsipan, visst de går men tar sån tid. Försöker nu få tar på pepparkaksformar så de ska gå snabbt och lätt och trycka ut dom (dessutom lär dom bli finare) men vet inte alls var jag får tag på detta. De fungerar utmärkt med andra former med, helst inte hjärtan, stjärnor, julbockar mm. Men något annat roligt man kan dekorera en tårta med. Finns de någon som har detta hemma eller vet var man kan köpa detta? Skulle verkligen behöva ha detta tills imorgon. När jag ändå är i farten kan jag lika gärna fråga om någon ha en susning om vart man får tag i socker pasta? Hittar inte detta heller!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar