torsdag 28 maj 2009

Var på BVC idag igen och allt ser kanon ut! Casper har faktiskt vart riktigt snäll idag, eller det är han alltid, men har inte skrikit så mkt. Var enbart lite innan jag åkte till torp och tog det säkra före det osäkra och lät honom vara hemma med sin pappa ett par timmar. Har fungerat bra, men det är inte utan att jag känner mig väldigt stressad så fort han inte är med mig. Men om jag någonsin ska vänja mig vid att andra har honom så måste jag börja lite smått nu =)

Hittade 2 söta klänningar, en jag ev ska ha på lördag och sen e annan jätte söt sommarklänning =)

Köpte även Nya droppar till Casper som jag ska blanda med dom andra. Hoppas att detta hjälper mer så han slipper ha ont =( jag tycker så synd o honom. skulle göra vad som helst bara jag kunde ta märtorna ifrån honom!

pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar