söndag 24 maj 2009

Igår var jag hemma i huset och passade Ida. Cola var med och vi grillade korv och tittade på film innan vi alla satte oss i bilen och åkte hem till mig. Casper höll sig hyfsat lugn på kvällen vilket var skönt.
Natten gick med bra och vaknade kl 7.00 idag av att han skrek. Nog känner jag mig trött men intee alls så trött som igår när jag enbart fick 3 timmars sömn. Ida och Cola har med sovit här =) Cola sover dock fortfarande men är jag förvånad, hmm nej. Skönt att visa har förmågan att kunna somna om ordentligt efter en massa skrik.

Vad har då den här dagen att bjuda på?
Har tänkt att träffa Malin L och misstänker att vi ska till hennes mamma som väntar på att få träffa min lille prins. =)
Har även en tanke på att försöka ta mig ut till farfar och Monica, men få se hur detta blir och vad som hinns med.

Har kommit på en väldigt negativ sak vad gäller mig själv. Jag kan inte sova på dagtid. Igår på morgonen kom mamma och hämtade Casper för att jag skulle få sova. Men kunde jag det, nej. Jag tog mig istället en go dusch och låg bara och slappa i soffan. Det gjorde i och för sig gott det med men hade vart bäst om jag somnat till. Sen tror jag mycket berodde på att jag låg och funderade på hur allt gick, skriker han nu? Hur går allt mm. Jag litar allt på min mamma men ändå kunde jag inte släppa taget helt. Måste bero på att jag vet vilka utbrott han kan få när han väl sätter den sidan till.

Nu kurrar det lite i min kista så får gå och göra frukost till mig själv och alla andra =)

köss

1 kommentar: