fredag 22 maj 2009

BVC

Började dagen med att åka till torp med mamma och Casper. Tog en fika och så köpte mormor Tina kläder till lillen =) så snällt! Sen var det en liten kille som inte alls var sugen på att gå i affärer längre så det blev hemfärd, inte för att det gjorde så mkt med tanke på att vi skulle vidare till BVC.
Nog har min lille pojk växt alltid. Väger nu 4.5 kilo och är 54 lång. Han växer så det knakar =)

tog en sväng hem till Malin L och satt där och skvallrade ett bra tag. Sedan dök Cola upp och gjorde oss sällskap en stund innan vi drog vidare hem till mig.

Nu sitter jag trött och helt slut i huvudet efter att asper hållt låda och skrikigt i 2 timmar i sträck. Nu sover han äntligen men inte alls djupt. Ligger näst intill med halvöppna ögon. Ber till gud att det förblir så ett tag till, men tror tyvärr att han vaknar till snart och börjar nästa race. Stackars liten, han har så ont i magen för hungrig kan jag garantera att han inte är! Nu ska jag luta mig tillbaks och njuta av tystnaden så länge den varar =)

Köss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar