tisdag 26 maj 2009

Lugn och fin på Torp

Var på torp nyss med moster Malin. Köpte en slipps till Casper som ska på sitt första kalas på lördag. Då ska han vara fin med skjorta och grejer. Eftersom det är den första pojken i släkten så vill jag verkligen klä upp han fint nu när han inte själv väljer kläder =) får passa på. Sen är det lite roligt med tanke på att vi aldrig klätt små pojkar till kalas innan.



Otroligt nog höll sig min lilla älskling lugn hela tiden. Var hemmifrån i 3,5 timmar och han sov som en liten prins hela tiden. Var så skönt att slippa illvrålet bland folk.


Caspers farfar ringde idag och bjöd hem oss till dom på söndag. Vi ska grilla lite mm. Är även bra för mig att lära känna dom lite bättre med tanke på att dom är en av få från den sidan som verkar bry sig och vill hjäpa till. Känns skönt faktiskt. =)

Imorgon ska jag antagligen med och fika med några arbetskamrater. Får se om lillgrabben följer med eller om jag ska gå ensam. Beror lite på om det finns någon som vill passa honom en timme eller två. Men det blir nog inga problem om jag nu vill gå ensam. Har för många som drar i honom åt alla håll och kanter, så barnvakt är nog folk mer än gärna =)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar