onsdag 27 maj 2009

Är så sugen på at fixa klart allt här hemma nu. Har fortfarand inte gjort detta sen jag flyttade in. (fy skäms) Är inte heller säker på att jag ska ha möblerna som dom är nu heller. Hade ju hoppats på regn idag så jag skulle kunna fixa med detta i lugn och ro utan att få dåligt samvete för att jag inte är ute.
Dock är det lite problem att flytta runt saker. Måste städa för min kära Zlatan innan de, fytta tv och allt sånt. Det är inte en sak som ska ändras på när jag väl är i farten. Sen måste jag egentligen till Ikea eller nått liknande ställe för att köpa en massa skoställ. Har bara slängt in allt i det lilla "rummet" i hallen. Men är trött på att det ser ut så nu. Vill ha ordning och reda innan jag blir tokig.

För tillfället sover både Cola och lilleman så det bästa är ju att ta tag i sakerna nu. De som drar mest i att jag vill få iordning är att jag känner sug på att börja fixa Caspers kommande rum. Men hur roligt är det när de ser ut som f*n här..

Någon som har ett par rejäla klossar till övers? teglstenar eller vad som helst. Ja nått som är stabilt och man kan ställa en bänk på. Ska nog kolla med min kära far, han brukar ha det mesta på lager, om inte annat så är han en jäkel på att veta vart jag får tag i allt jag behöver :P Han är underbar min lille far!

Undra vad jag skulle ha gjort utan mina föräldrar! Dom har hjälpt mig så mycket och ställer alltid upp på mig när dom kan! Ja, utan er så hade jag nog gått under. Eller kanske inte, men jag hade inte haft de så bra som jag har det nu i alla fall =) Tack ska ni ha. Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar