måndag 25 maj 2009

Casper har då inte vart en ängel idag inte. Har skrikit nästan konstant sen kl 10om man inte gungar honom i bilstolen. Inte mycket man får gjort på en dag när det är så. Hade bestämmt att åka till frafra idag men tappar totalt lusten när han är som han är. Vill inte gå utanför dörren med honom då.
Ikväll kommer mamma och Marika. Det ser ut som fan här men har verkligen ingen ork till att städa. Är inte det lättaste när man har en bilstol i handen heller för den delen. Men jag skiter faktiskt i hur det ser ut. Jag tänker inte gå runt och städa idag, så är det bara. Dom få minutrarna Casper är tyst åt gången vill jag ägna mig åt att vila öron och armar. Ja, att ha småbarn är då verkigen ingen dans på rosor varken dagtid eller nattid.

Men jag har en livlina och något att se fram emot. På söndag fyller min ena syster 18. Jag börjar nog bli gammal på riktigt nu haha. Men hon ska ha sitt kalas på lördagen och när klockan slår tolv blir det utgång, och de klart att mamma Jessica ska med! Mormor och morfar ska ha Casper över natten så jag kan gå ut och roa mig. Det blir första riktiga utgång med akohol på 11 månader. De ni! Jag har redan börjat att ladda och tycker detta ska bli hur roligt som helst. Få komma ut och träffa folk mm. Underbart! Det blir antagligen trädgårn men lika glad är jag för det =) Bryr mig inte om vart vi går huvudsaken är att jag ska ut och verkligen ser fram emot dt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar