söndag 17 maj 2009

Inatt har jag haft en liten Casper som höll lådan från kl 19.00 till 03.00, inget roligt alls! Satt i bilen i 2 timmar och bara körde runt vilket fick honom att somna. Skönt att få vila sina öron lite och samla krafter tills jag skulle köra hem igen. Han inte mer än innanför dörren nästan förens han började igen, då var klockan ca 00.30. Tacka gudarna för att Cola agerade extra pappa och hjälpte mig att vagga honom till och från!

Idag har Malin och Cola vart här hela dagen och håt mig sälskap. Har vart treligt må jag säga =) Tänkte även ta en sväng till mina föräldrar och hälsa på där, händer ju så sällan hahahaha eller inte =)

Nu är det bara att hoppas på att jag får en lugnare natt den här gången, annars vet jag ju att cola (eller jag menar Tant cola mohaha) sover på soffan och mer än gärna går uppe halva natten hihi :P

Köss å hej leverpastej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar