söndag 24 maj 2009

Vad är ännu en rand på ryggen?

Nått man nästan alltid går runt med som småbarnsförälder är en rand på ryggen av spy haha. Det har nästan inte gått en dag utan att jag lyckats klara mig undan detta från mina kläder. Det gäller då att ligga i och tvätta om man vill ha lite rena kläder vilket jag tycker är trevligt att ha på mig.

Idag hann vi inte med farfar och Monica, eller nog hade jag hunnit om jag lagt manken till men är bättre att ta detta i veckan. Var med Malin iaf och träffade även hennes familj. Var yttreligare tre personer som blev helt förtjusta i mitt lilla underverk. Fick skit tuffa byxor av Marie ( Malins mamma) dom var svarta och liknade ett par jeans, kanon bra!

Nu hoppas jag bara på en lugn kväll från Caspers sida. Det är alltid lika spännande att se hur det startar och slutar :P

2 kommentarer:

  1. Du får lägga en filt över axeln som går ned på ryggen :)

    SvaraRadera
  2. Haha det har jag allt. Men han är så smart så han lägger den när jag tror att allt är lugnt och har tagit bort den =)

    SvaraRadera