torsdag 2 juli 2009

Gud vad dålig jag har blivit på att skriva här, men jag har ingen ork till det längre. Är så trött på kvällarna efter att Caper somnat att jag bara vill sitta för mig själv och glo på tv eller liknande =)

Idag har jag iaf vart på stranden igen med mor, Ida och deras grannar. 3 små flickor var med på stranden, dom fiskade krabbor, badae och stojade =) Den yngsta av de tre systrarna blev helt frälst i Casper, hon är tre år och hur gullig som helst. Hon ville inte ens bada utan satt hellre hos mig och Casper eller den person som hade honom. Så nyfiken och intresserad av honom. Urgulligt =)

Imorgon kommer prällen hit för att ha dopsamtal med oss. Får väl se om det blir trevligt. Så länge jag slipper be imorgon är det väl lugnt haha. På söndag är ju dopet och hela namnet blir Casper Ebbe Andreas. Ebba valde jag att ha med efter min gammelmorfar som gick bort får några år sedan. Det var en människa som betydde jätte mycket för mig och som jag saknar så fruktansvärt mycket. Andreas får han efter sin pappa. Ja, mycket folk blir det på dopet och därför har jag fått begränsa mig till enbart släkten och mina absolut närmsta vänner. Hade gärna bjudit alla jag känner men de går ju tyvärr inte =(

Imorgon blir det antagligen playan med, måste försöka hinna med att klacka om 3 par skor med.. men de går nog ganska så fort. Av tre möjliga val till dopet så är det dom tre jag måste klacka om. Var ute och leta nya idag. ( allt för att ha en bra anledning till att få köpa skor) men hör och häpna jga hittade faktiskt inga jag verkligen ville ha. Inte likt mig =S Kanske blivit sjuk haha


kööööösssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar