måndag 13 juli 2009

mys pys

Har haft världens mysigaste helg. Kände verkligen att jag levde igen och mådde bra. Mitt leende på läpparna var tillbaks och det var verkligen ett riktigt leende. Inget påklistrat som jag annars brukar gå runt med. Jag var mig själv igen och mådde bra =) Vi gjorde inte mycket, när jag väl tänker efter så gjorde vi nog inte något haha. Men mysigt var det ändå. Var skönt med en lugn helg hemma med bara film och mys.
Mitt i allt hämtade Andreas Casper. Var lite orolig för om han skulle passa tiden mm, men allt gick superbra så det var skönt.

Jaja helgen är över och allt annat med den. Känns tung just nu men vet att jag tar mig förbi även detta. Har ju klarat av allt annat hittills =) Så detta blir ju rena barnleken. Visste ju redan innan vi sågs vad som gällde. Hade väl hoppats på att det inte skulle kännas så bra som det dock gjorde. Men risken fanns, de visste jag och jag vågade chansa ändå.
När det väl dyker upp en människa som man känner är så rätt så går det inte att få ihop. Men det är väl ödet antar jag. Hade det vart meningen så hade det fungerat så är det bara! Frågan är bara om man ske ge upp allt och fortsätta livet som de var innan? Ja, den här gången har jag inte något val och kan inte påverka det heller tyvärr :(

Men men nu är det nya tag som gäller igen. Har lärt känna mig sjäv ganska bra det senate och kommit på att jag är mycket starkare än jag trodde, så ska nog klara av nästa steg i livet med =)

kössen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar