måndag 13 juli 2009

Kväll med Pillan

Var och hälsade på hemma hos min nyopererade vän Malin =) Har inte sett henne på en hel vecka så det var på tiden att träffas! Tjatade om en massa skit och min helg såklart. Värst vad alla är nyfikna, kan inte förstå detta :P

Fortsatte sedan vidare hem till mina systrar och tog en fika där. Alltid lika trevligt. Skönt att man är så nära i åldrar för ju äldre vi blir ju roligare har vi med varandra. Älskar att sitta och prata skit med dom vid köksbordet över en kopp kaffe.
Passade på att bada Casper där med. Är betydligt lättare när man slipper möblera om hela badrummet när han ska sova.
Sedan åkte Pillan med mig hem. Andreas kom och hämtade Casper strax efter de och jag pasade på att städa medans Pillan såg på film.
Nu är hon uppe och nattar Casper och jag hör hur hon sjunger och har sig. Han älskar när hon gör det =) Sen blir det väl tv tittande för våran del innan vi lägger oss.

Imorgon blir det BVC igen. Var ett tag sedan jag var där nu känns de som. Får se vad dom säger för nått den här gången, inget nytt antagligen. Funderar även på att ta en tripp ut till min morfar som fortfarande inte träffat min älskling, men de beror helt och hållet på mitt humör och vad som erbjuds annars =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar