fredag 24 juli 2009

trötter!

Igår var som sagt det lilla eller kanske man ska säga tora sexpartyt. Vi var ju ändå en hel del tjejer. Roligt var det iaf, blev mycket skratt och frågor under kvällens lopp. Efter att alla fått i sig både öl, vin och cider (förutom jag) så sattes de igång med visningen av olika saker. Denna gången fanns de mycket mer att välja på än vad som dom brukar ha. Det var ett stot plus i kanten. Jag som tillslut blev värdinna för hela kalaset har där med ansvar att samla in pengarna, hämta ut sakrna och edan dela ut dom till respektive person. Fördelen med detta är att man får välja en gratis sak. Vad det blir för något beror på hur mycket de andra handlar för. Hör och häpna med vi kom upp till en summa på närmare 6000 kr. Hmm ja då blir de en dyr grej för mig :P Bra jobbat tjejer =) haha.
När kl slog tolv hade dom flesta åkt ner till stan. Jag körde ner det sista lasset innan jag åkte hem för att sova. Men innan jag kunde lägga mig så var det ju bara till att packa och förbereda inför min och Caspers semester. Så tidig säng blev de inte. Kl 06.04 var det dax att stiga upp. Pigg var jag långt ifrån men de var Casper. Var lite inne på att lägga mig igen efter att han fått mat, men kl skulle ändå ringa kl 7 så tyckte de var ganska så meningslöst dock:/
Nu är iaf nästan allt packat och klart, har lite småsaker som ska ner bara innan Marina plockar upp oss kl 9 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar