onsdag 22 juli 2009

Plutten och kalle på besök.

Igår kom Helle och Calle förbi hos mig och lillgubben.Alltid kul med nattbesökare. Hade en mycket trevlig stund med dom. Så roligt att ses när man inte gjort de på länge. Massa skitsnack blev de med såklart, som alltid =) Lille Nemo hade dom också med sig. Han tyckte minnsan om att pussa på Casper iaf =) På kvällen drack vi vin och hade de gott.
Idag smet dom vidare till ullared för att tömma plånböckerna lite inför flytten:P

Tog en sväng på fjorden med malin förut med. Som vanligt bjöd den väl inte på så mycket mer än att alla Uddevalla bor kikar ut ur sina små råtthål. Sen blev de mat hemma hos mig.
Nu sitter jag här och väntar på att Cola och Malin ska dyka upp innan dom ska ner och göra festivalen osäker =)

Imorgon blir det fika med Ida och Ludde. Sen ska Casper vara med sin pappa. Då ska jag passa på att städa och ta hand om mig själv en stund. Kvällen avslutas med sexparty hemma i huset med massa tjejkompisar. Ska bli riktigt roligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar