tisdag 14 april 2009

Vaknade för ett tag sedan och har nu ätit upp min frukost =) Gott med mätt mage! Tänkte ta och göra mig iordning lite smått och åka hem till lilla Ida som sitter ensam hemma. Sen ska hon få följa med mig till MVC, som hon har väntat på detta. Nu äntligen funkade det med att hon var ledig en tisdag då jag fått tid.

Idag kommer Malin L hem från NY med, vilken liten gris som åker iväg till storstaden på det här viset=) Men hoppas att hon haft det bra iaf. Ska se om hon har tid och ork att träffas och skvallra lite för mig sedan =)

Annars händer det inte myckt i mitt liv för tillfället. Går bara och väntar och räknar ner dagarna nu tills den stoa magen ska bort och den lille ska komma till världen =)

Hoppas folket haft en bra Påskhelg!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar