onsdag 22 april 2009

En helt vanlig onsdag!

Ja, vad ska man säga här då. Har vart ganska duktig idag fast jag somnade kl 4 i natt. Hade en liten unge i magen som inte alls tyckte det var dax att sova när jag ville det. Brukar inte ha problem med et i vanliga fall, men den är inte liten nu. Lovar att man kan bli ganska irriterad när man har 3,5 kilo som röjer runt där inne.
Men har iaf hunnit med att städa undan det mästa här hemma, fortfarande lite småplocka men inget jag orkar ta just nu. Min snälla mobror var nyss här med en tv bänk som jag fick av honom, den är betydligt mycket snyggare än den jag har nu =) tack ska du ha! Satt och tjatade lite skit innan han for vidare till jobbet. Det är inte ofta man får tillfälle att göra det med honom =)

Ska träffa Malin kl ett med. När det är så här tråkigt väder så finns de inte mycket roligt att hitta på. Men vi ska ta en sväng till ÖB och sen ska vi kolla in lite historia =) Så idag när vi lägger oss kommer vi att vara lite mer allmänbildade än när vi vaknade =P

Är så trött på att människor jämnt ska ljuga och inte säga sanningen även om man vet om den. Folk tror ofta att man inte förstår vad som händer bakom ryggen på en! Men det man egentligen ska göra är att sluta lägga ner energi på dessa människor även om det kan vara svårt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar